Erakkosaari ~

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Erakkosaari ~

Keskustelua Erakkosaaresta.


4 posters

    Simeon Clain

    Äänestys

    Arvosana

    [ 0 ]
    Simeon Clain Vote_lcap0%Simeon Clain Vote_rcap [0%] 
    [ 0 ]
    Simeon Clain Vote_lcap0%Simeon Clain Vote_rcap [0%] 
    [ 0 ]
    Simeon Clain Vote_lcap0%Simeon Clain Vote_rcap [0%] 
    [ 0 ]
    Simeon Clain Vote_lcap0%Simeon Clain Vote_rcap [0%] 
    [ 1 ]
    Simeon Clain Vote_lcap100%Simeon Clain Vote_rcap [100%] 
    [ 0 ]
    Simeon Clain Vote_lcap0%Simeon Clain Vote_rcap [0%] 

    Ääniä yhteensä: 1
    Aurum
    Aurum
    Admin


    Viestien lukumäärä : 196
    Join date : 26.09.2011

    Simeon Clain Empty Simeon Clain

    Viesti  Aurum La Tammi 07, 2012 1:27 pm

    Keskustelua Simeonista!

    Simeon Clain Screenshot-970
    Trish
    Trish


    Viestien lukumäärä : 171
    Join date : 26.09.2011

    Simeon Clain Empty Vs: Simeon Clain

    Viesti  Trish Ma Heinä 23, 2012 4:54 am

    Simeonin pisteet laskivat oikeasti sata kertaa alaspäin koska meni Catherinen verkkoon... Ja täten Merope on ainut siedettävä uusista asukkaista. En voi uskoa että lähti Catherinen matkaan vaikka esimerkiksi Diane joka on tylsyydestään huolimatta sentään PALJON mukavampi kuin Catherine oli ehkä vähän ihastunut häneen... Toivotaan ettei tää nyt enteile tulevaisuutta ja että Simeonista ja Catherinesta tulisi pariskunta. Cath napatkoon vaikka Luken, ihan sama. Simeonissa olisi ilman tätä potenttiaalia hyväksi asukkaaksi.
    Bia Dencer
    Bia Dencer


    Viestien lukumäärä : 73
    Join date : 17.12.2011

    Simeon Clain Empty Vs: Simeon Clain

    Viesti  Bia Dencer Ma Heinä 23, 2012 4:59 am

    Itse en tuomitse tästä Simeonia. Itse tekee valintansa, tulokset näkyy sitten häätöäänestyksessä että miten käy. Minä en henkilökohtaisesti ajattele Simeonia petikumppanien perusteella, ajattelen vain että jopas oli huono naismaku. Arvostelen hänet kokonaisuutena, ja sen perusteella hän on tällä hetkellä korkeintaan OK. Ei voittaja-ainesta, mutta pari turhempaa voisi pudottaa ennen häntä. Näistä uusista paras on Merope.
    Aurum
    Aurum
    Admin


    Viestien lukumäärä : 196
    Join date : 26.09.2011

    Simeon Clain Empty Vs: Simeon Clain

    Viesti  Aurum Ma Heinä 23, 2012 5:03 am

    Simeonin naismaku kertoo kyllä jotain hänestä itsestäänkin. Kai hän tiesikin ettei Catherine ole hirveän suosittu, joten ihan ulkonäön perusteella nyt tuon kyllä teki :S Olen oikeasti pahoillani siitä etten vain voi tykätä Simeonista. Ehkä sitten joskus, jos Catherine häädetään. Onneksi eivät nyt hirveästi vehtaa toistensa kanssa, kuten eivät Cady ja Billiekään. Melkein toivon Simeonin putoamista.
    avatar
    Kuorotonttu


    Viestien lukumäärä : 44
    Join date : 06.10.2011

    Simeon Clain Empty Vs: Simeon Clain

    Viesti  Kuorotonttu Ma Heinä 23, 2012 5:06 am

    Simeon on minun suosikkini enkä arvostelisi häntä jostain satunnaisesta bilejutusta Razz Nyt on talossa vasta aamu, mistäs sitä tietää jos Simeon vaikka katuisi puuhiaan Catherinen kanssa. Ei sinäänsä Catherinekaan ole minusta mikään maailman hirvein asukas, hän herättää keskustelua ja sitä kautta sopii taloon koska ei ole mikään tapetti tai vastaava. Uusista asukkaista Simeon on EHDOTTOMASTI paras. Diane on tylsä ja Merope jotain niin nähtyä. Simeon sen sijaan on uutta ja raikasta eikä hyvä ulkonäkö haittaa yhtään <3
    Trish
    Trish


    Viestien lukumäärä : 171
    Join date : 26.09.2011

    Simeon Clain Empty Vs: Simeon Clain

    Viesti  Trish Ma Heinä 23, 2012 5:09 am

    Pysyn kannassani vahvasti. Niin kauan kun Simeon on Catherinen kanssa vehtaamassa, ei todellakaan pääse suosikkilistoilleni.

    Sponsored content


    Simeon Clain Empty Vs: Simeon Clain

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt To Huhti 18, 2024 10:39 pm